Kategoriler
Genel

İlk Blog Gönderim

Kendiniz olun, diğer herkes çoktan kapıldı.

— Oscar Wilde.

Bu yeni blogumun ilk gönderisi. Bu bloga yeni başlıyorum. Yeni gönderiler için gözünüz açık olsun. Yeni güncellemeler yayınladığımda bilgilendirilmek için aşağıdan abone olun.

Kategoriler
Genel

Çocuk yapmak??

Arkadaşlar nasıl küçük yaşlarda ana baba oluyorsunuz ya ? Nasıl bu kadar önemli bir kararı alıyorsunuz.. bende mi sorun var ben her seyı elli kere düşünüyorum. Hayatınızın odağına oturuyor sonuçta ve şak şak çocuk yapıyorsunuz💁‍♀️ herkes nasılda hazır anne olmaya. Ben düşünmekten yaşımı geçiriyorum . Bende mi acaba sıkıntı. Rabbim herkese hayırlı evlatlar versin🙏🏻 banada cesaret plss…

Kategoriler
Genel

Hayatıma giren yılanlar için bir şiir💁‍♀️

Tıs tıs eder yüreği

Karabasan gibidir yüreği

Kış kış dersin gitmez

Tıs tıs dersen giderr🥲

Herkese anladığı dildende konuşulmaz ki😋

Kategoriler
Genel

Çok uyumlu şiirim🧐

Göz pınarlarımda saklarım seni

Adın mıh gibi yazılmış kalbime

Derinden vurur beni gözlerin

Ah sevdiğim, kalbimin çilekli turtası😍

Kategoriler
Genel

Helloo

Kim neler neler yaşıyor.. hangi yastıklar göz yaşlarıyla sel oluyor? Kim kimin ne kadar göz yaşı döktüğünü bilebiliyor? Büyümek demek bu muymuş.. keşke 18 yaşa geri dönsem. İlk işim adam akıllı istediğim bölümü okumak olurdu. Gerekirse gece gündüz çalışıp okurdum. Hep keşke diyorum. Ne yapacağım bu hayatta neyim hala bulamıyorum. Torpilimiz yok çünkü elin 2 kelime edemeyenleri güzel yerlerde. Sen başarıyla onul bitirmişsin ne fayda? Yalaka değilsin çünkü.

Sosyal medyada bir şeyler üreteyim desem eşim bırakmıyor. Tekrar okula mı dönsem! Bu defa okulu kim ödeyecek… kim masraf karşılayacak. Rabbim başka dert vermesin ama buda dert değil mi? Şükür diyorum yinede rabbimin vardır bir bildiği.. öyle işte siz memnun musunuz hayatınızdaki her şeyden? Hepsi yerli yerinde mi? Yoksa kenara çekilip sessizce ağlayanlardan mısınız? ..

Kategoriler
Genel

Kritik karar alırken ne yaparsınız?

Okudum okudum okudum.. şimdi iş teklifi aldım 2 sene olacak hala inşaat halinde bir bitemedi bende mağazadayım hala ve sabrımın sonlarındayım. Eşim çocuk istiyor ben işimin saatleri uzun diye istemiyorum. Düşündüm de hep başkalarını düşünmüşüm başkalarının işi başkalarının düzeni bozulmamalı diye kendimi ertelemişim. Evet babam zengin değildi kocamda değil. Ama ben olmak için elimden gelenleri yapacağım. En azından çocuğum büyürken yanında olabileceğim bir iş kuracağım. Bugun, şu an alıyorum bu kararı. Risk alamazsak ilerleyemeyeceğiz nasıl bir iş kurmalıyım bemde bilmiyorum ama hayatımın en az 6ayını yemeyip içmeyip kuracağım iş için ayıracağım! Sıkıldım mutsuz olmaktan, her istediğimi alamamaktan en çokda aileme hayat yaşatamamaktan. İnsanlar yaşıyor biz seyrediyoruz. İnstagramda da maşallah millet çalışmayarak video üreterek yattığı yerden kazanıyor. Bizimde hesabımız bar ama eşimi ikna edemıyorum ki bir türlü .. olacal gibi değil bu pahalılıkta umarım başarılı olabilirim 🙏🏻 umarım herkes hakettiği hayatı yaşar 🌺

Kategoriler
Genel

Tam kavga edeceğim hep bir engel çıkıyor🥲

Tam kavgada neler söylemeliyim hepsini kafamda toparladım. Hazırlanda çıkalım dedi bana neyse dedim gittiğimiz yerde arkadaşı yanımıza gelmeden daralarım ben bunu. Arabadayız nasıl başlasam önce diyim Allah belanı versin geber pislik falan. Sonra dedim bu beni arabadan atar matar arabada olmaz bu. Hem fazla oldu sanki🙃 neyse dedim kırıldığımı belli ediyim olayda yok yani yok sayılcak kadar küçük bir sürtülme oldu aramızda ama olsun. Bir pazarım var onda da en ufak tavrı çekemem. Neyse kendi kendime içimden başladım şöyle başlarım cümleye duygusallık katarım şu kısımda iyi olur hem diye sonra dedim dur artık unutcan yoksa hepsini birbirne gircek fazla kaptırmışım. Neyse buda efkarlı laf sokan müzk açtı laf sokucu yerlerinde sadece şarkıyı söylüyor bana. Allahım bende mi açsam ismail Yk Allah belanı versin falan diye düşündüm neyse dedim benim telefon daha o kadar eskimedi alır malır bi şey yapar😃 yemezde🤣 neyse gidiyoruz bu sağa dönceğine sola döndü 😖 dedim noluyo acaba soramıyorumda efkarlı bir şekilde camdan dışarıyı izliyorum asla bakmıyorum falan nasıl sorayım😋 bi baktım ki klasik araba günü varmış ona getirdi beniii hay Allahım birde bende severim şimdi insan dolu birde yapamadım arkdslar bi kavga edemedim gönlümce dondrma alayım seni resim çekeyım falan diyor bana yapma yanarızda diyemedim🧐 uzatamadım sonra kafeye geçtik sonra arsamız vardı ev yapmak için birde ona bakmaya geçtik falan işde öyle bir gündü 😂 ikizler burcu ben miyim o mu bilemedim😟

Kategoriler
Genel

Ünlü nasıl olunur?

Arkadaşlar devir değişti malum herkes ünlü olabilmenin peşinde. Ünlü olmak değilde kolay paranın peşinde desek daha doğru olur. Bir yandan hak veriyorum insan okuyor, çalışıyor işe giriyor aldığı ücreti anlamadan bitiyor🥲 bende durum bu sizi bilmiyorum. Aptalca videolar değilde adam akıllı videolarla bu yola girmek ister miydiniz? Ya da girdiniz mi? Beni gelen isteklerden çok onlara ne vereceğim korkutuyor. Hadi doldu taştı istekler ee sonra? Ya başaramazsam korkusu sarıyor. Çok kolay görünen ama zor bir iş. Özellikle çalışırken yapmak daha da zor. Düşünmüyor değilim. Var mı aranızda bu işten para kazanmayada başlayan? Umarım vardır birazda fakirin yüzü gülsün be..

Kategoriler
Genel

Aslında olan ne?

İnsanlar senin ya da başkalarının hayatına neden bu kadar özenirler? Neden sürekli kıyaslama yaparlar? Çoğu senin yaşantında olan onda olmayanı ister. Senin yaşantında olanın iyi oldğunu nerden bilebilirler? Herkes göründüğü gibi mi bu hayatta? Yoksa gösterdiği kadar mıdır aslında. Ben farklı bir insanım bu konuda. Ben mutsuzsam bunu herkese hissettirmem. Ben mutsuzum diye yanımdakilerde yaşasın istemem. Sanırım beni güçlü kılan özelliğimde bu. Bazen insan yoruluyor ama haykırmak istiyor bende insanım diye.. sürekli beni ve ilişkimi kıyaslayan insanlar görüyorum etrafımda ne güzel kaç yıldır birliktesiniz ve gerçek aşkı buldunuz. Üzülüyorum sevineceğim yerde. Herkes keşke istediği hayatı yaşayabilse yani birde nazar ediyorsunuz abi ya boktan şeyler yüzünden kavga ediyoruz sonra😢 hiç bir şeyımı anlatmam kolay kolay kimseye ona rağmen maşallahı var ilişkimizin😖 ne diyim ki Allah herkesin kalbine göre versin benim için ne düşünüyorlarsa onlara 10 katını versin😌 ama beni bi salın ya

Kategoriler
Genel

Gerçekten sizi seven insanı nasıl anlarsınız?

Madde madde açıklayacağım bu konuyu

1-sizi seven insan sizi sizden daha çok düşünür açıklamak gerekirse : hasta olursunuz size ilaçlar almak, meyveler yedirmek, sevdiğiniz şeyleri size getirmek için uğraşır. Canınız sıkkındır geçsin diye elinden gelen şebekliği yapar.

2-Önceliği siz olursunuz. Geriye kalan tüm insanları 2.plana atar. Örnek: arkadaşları ve sizinle görüşecekse önce siz olursunuz sonra arkadaşları gelir. İhtiyaç durumunda değişebilir tabi.. ama her konuda sizin yanınızda olmak ister.

3-Gün içinde sürekli sizinle iletişim halinde olmak ister. Ne yaptığınızı bilmek ister. Örnek: eve vardın mı ? mesajı gelmiyorsa bir düşünün derim.

4-Başkalarının sizi üzmesine izin vermez. Size sahip çıkar. Kimsenin sizi ezmesine izin vermez. Sizi öyle bir sahiplenir ki kimsenin size o varken zarar vereceğini düşünmezsiniz.

5- Zor anlarınızda yanınızda olur. Arabanız mı bozldu ya da telefon vs. Vs. Sizden önce ne yapacağını bilir ilgilenir.

arkadaşlar beni seviyor mu diye sorgulamazsınız eminsinizdir.

Kategoriler
Genel

Aşk

Aşk nedir? Nedir beni bu duruma düşüren şey? Tam yüreğimin ortasında bir yer neden şimdi acıyor.. bu mısralar ödül aldığım bir yazıma ait.. aklıma geldi bu satırları nede duygu yüklü yazmıştım.. şimdi nereye koyduğumu hatırlamıyorum 😦 güya sakladım anı defterimde yok ortada😢 sürekli yazardım beni o kadar rahatlatırdı ki😌 edebiyat hocamda o zaman şey demişti kalemi ne kadar güçlü🥲 bakmayın şimdi abidik gubidik şeyler yazdığıma yazdıklarımı okuyup paylaşmıyorum bile direk paylaşıyorum direk yazıyorum 😂 sıkıcı uzun uzun yazıları okuyamıyorum biraz renkli olsun diye düşündüm 😌 o yüzden böyleyim artık kim ne demiş ne yapmış banane isteyen okur isteyen bu kim salak mı der🤣 3 günlük dünyada kalan ömrümü buraya anlatıyorum işte😖 kimsenin seni tanımadığı bir ortamda 2. Şahıs ekiyle konuşuyorsun ama okuyan yok 😂 yinede yazıyorum vaz mı geçmeliyim bilmiyorum. Belirli bir alanda adam akıllı yazayım diyorum sonra amannnn kim uğraşacak boşver diyorum😌 tipik ikizler burcu işte. Günlük gibi benim için burası bakıyorum keşfette bazen ne kadar uzun uzun sıkıcı şeyler yazılıyor eskiden okurdum ama şimdi tahammül edemiyorum resmen😂 neyse milleti kınayıp millet gibi olmuşum yine uzun oldu biraz k.b🤪 bir pın atasözü der ki’ aşktan uzun yazıya nasıl geçti bu kız’ 😎😂